Eflinlina İdrarımı yaparken kasıklarıma inanilmaz bir sanci giriyor cuma günü kontrolüm var sizce bi acile gitmelimiyim onun dişinda ağrım vs yok
hunilimom Eflinlina idrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilir su tüketimini arttırın temizliginize daha çok dikkat edin yanma vs artarsa kaşıntı o zaman yarın git istersen
Eflinlina hunilimom cok su içiyorum aslinda ama yanmam kaşintim vs hiç yok sadece biraz üşüttüm 2 gündür oldu geçmezse giderim artık napim cok teşekkür ederim🙏