Aysezeyno benim ikili yüksek riskli çıktı. 1/50 oranında. Ense de 2,5 du. Fetal yaptırdım temiz geldi. Ben enseye hiç takılmadım çünkü 4 ün üzeri genelde hasta oluyor benimki gayet normal ama kan sonuçlarım yüksek riskli çıkınca mecburen fetal yaptırdım siz de içinizi ferah tutun sırf ense böyle diye bebeğinizde sorun olacağını sanmıyorum. Kaan kocatepenin youtubedaki videolarına bakın ense kalınlığını çok güzel açıklamış