Kızlar 22 haftalığız. Akşam kasığımda müthiş bir ağrı başladı ama böyle bebekle ilgili değilmiş gibi gaz çıkarsam rahatlayacakmış gibi bir ağrı. Yani alt kasık bölgesi olunca çok korktum. Belime vuruyor ama sanki bağırsaklarımdan gibi hissettim. Sizce ne olabilir ve gaz sıkışmasıysa ne iyi gelir? 🥺