Mothertea Kızlar şeker yüklemesinde içecek içmeden kan sonucu 97 içtikten sonra 60.dakika 140 çıktı doktor şekerin yok tam ucu ucuna cıkmış dedi açıkçası böyle olan var mı ekmek yeme dedi ama ben zaten ekmek tatlı vs hiç yemedim kilo da almadım bu 2ci gebeliğim 26 haftalık şuan sizce bir şeker aleti alıp evde ölçsem mi nasıl hangi vakitlerde ölçmem lazım Bilgisi olan yazabilir mi
Hzzz Mothertea evet endişelenilcek bir durum yok.İsterseniz bir dahiliye doktoruna gidip beni kadin dogum doktorum yonlendirdi.Takip yapmam gerekiyor diyin.Size şeker takip cihazi için rapor yazsın sonra sabah akşam aç tok şekerinizi takip edin
serapbttl Mothertea merhabalar ilk gebeliğimde benimde yaklaşık böyleydi sonuçlarım şeker yüklemesi sonrası kadın doğum doktorum diyetisyene yönlendirdi ama devlet hastanesi olunca çokta düzgün bir takip değildi farklı bir şehire doğum için gittim şeker normal çıkıyordu ama bebek çok kilo aldığı içim şüphelendi doktorum ve cihazla ölçmemi istedi cidden ölçünce fark ettim şekerim varmış doğuma alındım. Ekmek tatlı olmasada pirinç meyve falan çok çıkarıyor bende hiç kilo almamıştım 32 ye kadar. Cihaz alıp takip etseniz iyi olur yemeden önce yedikten yani ilk lokmadan 1 saat sonra 3 öğün ölçüm gerekiyor. Yedikten sonra bir ağırlık halsizlik uyku hali oluyorsa kesin ölçün aksatmayın. Vaktiniz var daha doğuma ne olacak doğuma kadar belli olmuyor hiç benimde 2. Gebeliğim şuan ve 12 haftadan beri ölçüyorum iyikide ölçtüm yüksek çıkıyor şuan 21 haftalık
Mothertea Hzzz son zamanlarda çok ateş basması yaşıyorum ondan dolayı dedim acaba şeker mi yükseldi dikkat mi etmedim diye en iyisi öyle yapayım teşekkür ederim
Hzzz Mothertea ates basması gebelikle ilgili avuclarim ayak tabanlarımın ateşi hiç geçmedi.Kendime bile dokunamıyorum o kadar yanıyor gebelikte normalmis
Mothertea serapbttl aaa kaç haftalık doğım yaptınız bazen yemekten sonra halsizlik oluyor trendyoldan buldum bir tene ölçüm cihazı alıp ölçerim normali kaç cıkması gerekir peki aç veya tok
canss_96 Merhabalar yaklaşık 1,5 saat önce yemek yedim üç kaşık pirinç pilavı iki kaşık kavurma havuç turp rendele ip salatasını yaptım şu anda aşırı bir terleme kafamı pek kaldıramıyorum şekeri mi ölçtüm 99 çıktı sizce ne yapmalıyım.
ardenmommy Benimde tam sınırda çıkmıştı baciko doktorum dikkat edelim dedi ama ciddi bir diyet listesi vermedi uzak durmam gereken şeyleri söyledi sadece
serapbttl Mothertea 37 haftalıktı tam çokta erken değildi ama biraz daha dursa iyiydi tabi. Dün doktora bittim detaylı için perinatolog gittiği doktor normalde 90 açlık olmalı ama 95 olursa korkma geçerse kork, 140 sınırdır ama 145 te kabul edebiliriz o dengelenebilir dedi ama benim açlığım 110 larda tokluğumda 180 lerde deydi deyince bu kabul edilemez insülin bile başlanma ihtimali yüksek dedi