Kızlar Şubat ayı gibi sınava başladım ki bir ay geçti tekrar hamile olduğumu öğrendim kızım o sıra 14 aylıktı ara verdim yapamam dedim ama dayanamadım çünkü çok çalışma hevesi vardı doğuma 2 buçuk ay kala tekrar başladım elimden geldiğince konu video bitirmeye çalışyorum sizlerin süreci nasıl gidiyor neler yaptınız ve kaç yılında gireceksiniz ben 2024 ekim de giricem