Haticetk Kızlar şu an afedersiniz popom çok ağrıyor ve kasıklarım da giriyor geçiyor geri sancı hareket edemiyorum resmen doğum başlıyor mu yoksa yalancı sancı mı bu
UmmNasuh Haticetk bence hastaneye git canım benimde sancılarım öyleydi evde durdum artsın dedim azıcık geç kalsam arabada doğuruyordum
nursaritas Haticetk kabız gibiysen eğer muhtemelen doğum başlıyordur sıcak suyla duş al açılman ilerlesin zaten suda rahat sudan çıkınca sancın artıyorsa doğum sancısıdır bende öyle olmuştu
Haticetk Yazmelegi_ 38+6 dakika tutmadım henüz ama sürekli tuvalete gitmek istiyorum gidiyorum geçiyor oturunca tekrar başlıyor
Haticetk Esmagrr bi yandan seviniyorum ağrı girince de korkuyorum bu gece olur mu acaba offff tam bilmiyorum da şu an çok düzensiz
Karanfill Haticetk Canım senin doğum başlamış bence suyunu orda patlatirlar eğer suyun gelmezse hemen git bence
Elif949494 Haticetk kasılma sayardan takip et benim 10 dk da birken 3 dk ya kadar düştü 2 cm açıklık olmuş hastaneye gidene kadar sezeryana aldılar sonra
Happymm Elif949494 neden sezeryana aldılar ki açıklık varken normaş doğum olmaz mıydı yoksa siz mi öyle istediniz
buseulg Adet ağrısı gibi birden vurup 30-60 sn arası sürüyorsa doğum sancısıdır. Benimde dün bir an da başlayıp sezeryana alındım. 5 dakika da bir geliyordu sancı.