Kızlar doktorumun söylediği doğum tarihine 3 gün var ama benim ne bir sancım ne bi nişan gelmesi vs hicbir belirtim yok bebegimin hareketlerinide az hissediyorum zaten o kadar çok hareketli bi bebek degil nst cekildim geçen hafta hic sancım çıkmadı yarında kontrolüm var normalde herşeyimiz normal doğuma uygun ama eşim doktora söyle daha fazla beklemeyelim niye gelmiyor bu bebek sezeryan olsun bari dedi ve benimde aklımı karıştırdı ben eğer bebekte herhangi bir sorun yoksa bekleyebildiğimiz kadar bekleyelim diye düsünüyorum sizce yanlısmı düşünüyorum ?