fatos2309 Kızlar yaa haftalardır geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var ara ara aşırı derecede rahatsız ediyor yanma batma hissi idrar varmış hissi :( siz de yaşadınız mı ne yaptınız 24+3 haftalığım
Hrdl fatos2309 benim de vardı Niola yağı kullandım geçti şükür öncesinde antibiyotik fitil kullanmadığım ilaç kalmamıştı
AleynaResul fatos2309 günlük düzenli su içme alışkanlığı edinirsen geçeceğine emin olabilirsin ben enfeksiyondan hastaneye bile yattım yüksek ateş yaptı falan su içmeyi alışkanlık edindim mecburen sıkıntı yaşamıyorum artık :)
Poyrazmerve fatos2309 canım bende de vardı ama şükür geçti genelde oluyor sanki hamileyken. Doktorum antibiyotik ve fitil verdi geçti.
fatos2309 Hrdl o nasıl bir şey nasıl uygulanıyor bir de doktor kontrolünde mi aldınız ne kadar süre kullandınız
Hrdl fatos2309 sürekli kullanmıyorum iç çamaşıra bi iki damla damlatıyosunuz evet doktoruma sordum kullanabilirsin dedi burda da bi çok hamile kullanıyor okumuştum çok faydasını görürsünüz enfeksiyon ve kaşıntıyı hemen alıyor
fatos2309 Hrdl çok teşekkür ederim son olarak iç çamaşırınızın ön kısmına damlatıp sonra direkt giyiyorsunuz değil mi cilde temas etmesi sıkıntı yaratır mı
Hrdl fatos2309 yok canım yaratmıyor döktükten 1 dk felan bekle öyle gir naneli olduğu için biraz yakabilir
ebrulina fatos2309 bol su tüketerek azalttım perşembe tekrar idrarda kontrol edilecek şu bahsedilen niola yağını da alayım bende nolur nolmaz kullanayım tekrarlamasın