33.haftadayım amniyon suyumun fazla olduğunu söylüyor doktorum her Muayenemde şeker yüklemesi yaptığımızda şekerim çıkmadı herhangi bir şey de çıkmadı doğum nasıl ilerler diye danıştığımda kolay mı zor mu olur dediğimde bu şekilde su fazla olursa burada yapamayız doğumu dedi ve beni endişelendirdi aynı durumu yaşayan oldu mu veya bilgisi olan annelerim lütfen bilgilendirin 🙏🏻 Gittiğim hastane devlet hastanesi özele mi sevk eder , yönlendirir?