mother2 29+5 serklajlı değilim ama şu sıralar yalancı kasılmalarım başladı ve karnım da ağrıyor tabi o üşüttüğüm için. Yine de riske atmayıp acile gitmiştim nst de sancım çıkmadı 🙏 açılmam da yok alttan muayene edildi. Bu haftalar normal olabiliyor ama serklaj olunca bilemedim yine de acilde bi görünün bence