Akıntım var gebelik başından beri. öncesi çok yoğun ve kokuluydu ilaç kullandım. Hafifledi ama su gibi akıyor iç çamaşır hep ıslak ve koku devam ediyor. Hayattan soğudum. Suyum mu sızıyor acaba diyorum her kontrolde suyum nasıl diye soruyorum doktora. Şuanlık normal görünüyor ama içimde hep bir korku var. Bu durumu yaşayan var mı, neler yapmalıyız? Tecrübe edenler yazabilir mi, teşekkürler