Paramedik16 Gokturk07 tam o haftada doğurdum oğluşlarımı biri 1150 biri 1250 gr 38 cmlerdi yani gayet iyi kilosu ve boyu bence :)
Ihlamurrengi Ben de 28+0 im. Kızlar ağrı, sızı hiçbir şey yok şükür. Sadece az akıntı var ve bebek sertleşiyor bazen normal mi ya?