Kızlar dün hastane randevum vardı doktorum pazartesiye kadar bebek gelmezse hastaneye yatisin yapılmalı suni sancı vs bir şekilde doğum başlatılmali dedi. Benim şu ana kadar hiçbir sancım vs yok. Nstde de çıkmıyor zaten. Her şey normal doğuma uygun dedi doktor. Doğumun sancılarımin başlamasi için yapabileceğim bir şey var mı acaba tecrübelerinizi paylaşır mısınız