mavi2904 Kızlar erken gebelik testi yaptım adetime 8 gün var, silik çizgi çıktı sizce hamilemiyim ? Benimle aynı olayı yaşayan varmı?
zeynozey mavi2904 kan ver net olsun canım ben 4 gün kala erken gebelikle inanılmaz silik bi çizgiyle öğrendim beta 16 ydı:) sende de vardır inşallah
Eslem2112 mavi2904 testin fotoğrafı varsa atabilirsen bakalım bizde gorebiliyormuyuz 🙂aynı durumda olanlar yardımcı olurlar
Edakultur Adetim 5 gün gecikti bugün erken gebelik testi yaptım ve 2. Çizgi silik çıktı ilişkimiz gebe kalma ilişkisi değildi ne yapmalıyım
Edademet Edakultur canım kan ver. İlişkimiz gebe kalma değildi ne yapmalıyım derken tam anlayamadım. Aldırmayacaksın heralde çocuğunu
mavi2904 zeynozey sağol canım inşallah daha bir test aldım clear blue dijital test ondada çift ama silik çizgi acaba var mıdır
Zeyni_zeyni mavi2904 bende 5 erken gebelik testi yaptım 2 gün boyunca hepsi de silik çıktı 1 gün sonra kan verdim 30 çıktı yarın tekrar kan vericem 🥰