Lelalela Kızlar yumurtlama üzerinden 13 14 gün geçti reglime 7 gün var az önce test yaptım ve negatifti moralim bozuldu olsa belli olurdu bu ay da yok sanırım
zeynozey Lelalela herkeste aynı olmuyor ki. Adetin geçmesini beklemek en garantisi. Yada 2-3 gün kala erken gebelik testi tekrarla cano
Hzzz Lelalela adetine daha cok var.Cok erken belirti göstermez test de yaniltir adetinize 2 gun kala yada vakti gecince test yapin.Her sey gonlunuzce olsun
Lelalela zeynozey yumurtlama ve çatlama adet bitiminden hemen sonra oldu o yüzden olsa şimdiye belli olurdu dedim ya ne bileyim çok yıpratıcı bir süreçmiş bu
Berraaak Merhaba, içinizi ferah tutun stres yapmayın ben de reglime 7 gün kala test yapmıştım negatifti 2 gün sonra gün varken tekrar yaptım pozitifti 🩵 bir kaç gün sonra tekrarlayın
Lelalela Berraaak ovülasyon takibi yapmışmıydınız yumurtlama ne zamandı ama benim yumurtlamanın üzerinden baya vakit te geçti sanmıyorum artık olacağını bu ay
Hzzz Lelalela ama cok erken bakıp stres yapiyorsunuz kendinize.Bebek fikrini aklinizdan cikarip bebege odaklanmadan özel bir hayatiniz olmali zor fakat psk.her şeyin başı
Hzzz Lelalela adetime 5 gun kala negatif gorurken 2 gun kala test yaptik cok cok silik cizgi gordum adetim gectikten sonra kan testi verdim pozitifti.Bu durumlar bünye meselesi buradaki yorumlarin hic birini dikkate almamaniz gerekir kendinizi üzmeyin vakti geldiginde olacak inanin
Gamzecanpolat Lelalela en azından 1 gün gecikmesini bekle canım bende senin gibiydim erkenden yapardım
MugeeeB Lelalela benimde adetime 5 gün var bugun test yaptım benimde çatlamanın üzerinden 10 gün geçti ama test negatif çıktı. Herkes adeti bekle dio beklemekten başka çaremiz yok ne yazıkki 😔
EbrKzlky Lelalela adetine daha 1 hafta var çıkmaması normal. Adetinden 2 gün geçmesi en net sonucu verir. Erken davranmışsın ☺️
Gmzydn Lelalela canım üzülme bende aynı adetime 6 gün kala erken gebelik testi yaptım benimde negatif çıktı moralim bozuldu ama olsun sağlık olsun Allah doğru zamanı biliyodur böyle düşün bidanki ay tekrar deneriz 🥺🥰