FatmaDkmts ay kuzum ilk gebelik galibası, 2 arkadaşımda böyle oldu. 40+5 te suni verdi doktor deneyelim dedi açılma 1,5 cm oldu sadece sezeryanla doğum yapmış oldu mecbur. Yani doktor ona açılma olması için bol bol yürü dedi sadece.. sende işe yarar inşallah