asel_asl benim migrenim hamilelikte gecti cok saskinim. Belki 2-3 defa tuttu, o zamanlarda da 2 adet parol icip sessiz odaya cekilip uyku göz bandi takip gece uykusuna yattim. Bazen gecti bazen gecmedi, gecmediginde yapacak bir seyim olmadigi icin sadece bekledim ve 3-4 günün sonunda anca kurtulmustum. Allah yardimcin olsun illet bir sey