Ben Kepez devlet hastanesine gidiyorum Mustafa dinç hocaya memnunum o hastenede yengemler de doğum yaptı normal sezaryen çok şükür hiç bir sorun yaşamadık ilgililer eğitim Araştırma çok yoğun olduğu için burası kadar olacağını düşünmüyorum. Sağlıklıca kucağınıza almak nasip olsun