Kubra55555 Kızlar ikili test sonucum için normale göre yükselmis bi test ama %99 sağlıklı bı bebek %1 down sendrom riski var dedi ama içiniz rahat olsun diyorsanız fetal DNA veya amniyosentez testi yaptırabilirsiniz dedi bu şekilde olan var mı
Bebegim3444 Kubra55555 benm ense kalinligi sinir ustu cikti. Amino sentez dediler ama riskleri oldugu icin goze alamadim. Fetal yaptirdim. Kac profla konustum ikiside ayni sonuc yani yuzde 99.9 veriyor dediler. Suan sonuc bekliyorum
Bebegim3444 Kubra55555 doktorumun anlasmali firmasina yaptırdım 375 euro 11 bin verdim ama ben direk karar verdigim an yaptirdim firmayi daha once arastirmistim. Daha uyguna yapan yerlerde var. Burda okudum yedi sekiz bine yaptiran arkadaslarda olmus.