Herkese merhaba bir kaç sorum olacaktı
Normal veya sezaryen ile doğum yaptıktan sonra duş alabiliyor muyuz hastanede
Doğumun baslaması için bebeğin illa kanala mı girmesi gerekir, süreç başladıktan sonra kanala girme oluyor mu
Hastanede sancı odası ve kalacağın oda ayrı odalar mı oluyor, eş girebiliyor mu
Özelde doğum yapacağım son 2 soru normal doğum olursa diye merak ettiğim şeyler