Zeynep kamile gidiyorum. Tam ikili test zamanı gittim ama randevusu farklı alınıyormuş. Bi hafta daha zamanom vardı ikili test için ama doktor bir ay sonra gel 3 lü test yapalım dedi. Zararı olur mu bebişe? İkiliyi yaptırmamamın bi zararı var mı? Bu testler nasıl yapılıyor bi şey mi sokuyolar bakmak için?