Kızlar bugün doktora gittim nstye bağladı açtım bebek hiç hareket etmedi zaten 3 gündür çok az ediyor yani ultrason vs bakti şekerim olduğu için kilosu önde dedi çarpıntım oluyor diye de kan istedi idrar vs yarın tekrar bebeği nst ye bağlayacak neden az hareket ediyor acaba nstde etmedi hareket gün içinde az ediyor tok olsam da etmiyor yani çok nadir hafif hareketler bu haftalarda başına gelen var mı tok nst çektiresem yine hareket etmese başına gelen var mı