rabia_varolculha kahverengiliği veren kan yani bebişin olduğu yerden geliyor ne olursa olsun benim doktorum bu konuda çok hassas yaşamadım şuana kadar ama öyle bi akıntım olsaydı o dakika koşar giderdim. İnşallah bi sıkıntı yoktur. Ha yarın ha bugün bence özeldeyse bugün gidin. Bize de yazın mutlaka