_gmze biraz senin moduna, bünyene ve ekibe bağlı bence. Benim canım normalde çok tatlıdır düşün hamile kalana kadar serum taktırmaz, kan falan aldıramazdım korkumdan 🤭 hep kolay geçecek ben hemen ayağa kalkarım yeaa falan diye hazırladım kendimi ☺️ ameliyata güle oynaya girdim zaten. Ekip çok tatlıydı sohbet ede ede doğurdum 😂 8. Dk da kızıma sarıldım 🐣 toplam yarım saat falan sürmüştür. 5-6 saate uyusukluk geçti ayağa kaldırdılar yürüdüm normalden cok daha yavas ve tabiki hafif sancı olarak ☺️adet sancısı gibiydi sonrasındaki sancılar ağrı kesici yaptırdım. 2. Günün sabahı fotoğraf çekiminde süs püsle ayaktaydım 🧚🏼♀️ Yani annem de eşim de çok şaşkınlar hala baya baya nazlıcanım çünkü 😂 ilk günden beri bebeğimle ben ilgileniyorum. Hatta hamileliğin son haftalarından daha kolaymış sezaryen süreci diye düşünüyorum 😂 sonrasında da bakımı kolay dikişlere 10 gün bant yapıştırdılar sonraki 10 gün batikon sonra da iz bırakmamak için bi kremle devam edicem. Kendini yormadığın sürece kolay ☺️☺️ en güzel yanı da saçımı makyajımı yapıp doğuma öyle girdim 😂😂