Aybarssmom_ kz daha demin anneme dedm unutyorum kafam gtti diye. Hamileyken evet vardi unutkanlik ama dogumdan snra daha da beter oldu. Demin disari ckacaktim giyinecektim. Altmdaki pijamayi ckarmadan disari cikacagim altı giymeye calsiiyordum dusun 😂😂😂 aha bak bak anne kafaya bak iyice gtti dedm 😂 bi isim veya biseyin adini hatrlamaya calisinca cok zorlaniyorum son zamanlarda, 40 yildir bildigim yollari unuttum falan. Kafa gidik b12 ye baktirmak lazm acilen😂 neyse ozetleyecek olursammmm, unutkanlik cok normal yani 😂 takma kafana duzelecek inşaallah