Serrra benimde yüksek çıkınca tüm ilaçları bıraktırdı doktor iki üç gün sonra normale döndü değerler. Ben yinede başlamadım ilaçlara bir hafta sonra tekrar test yaptırdım yine yüksek çıktı yarın yine gidicem 😞 çok korkuyorum niye böyle oldu. Yarın 36+0 olacağız ya hemen sezaryen derse doktor kuveze girerse bebek dite çok çok endişeliyim… sizin tedaviniz bitti mi merak ettim