Duygubebis Denizimizibeklerken aslında 2 kere gittim memnun kaldım benimle ve bebeğimle güzel ilgileniyor iletişimimiz güzel oldu dr değişikliği birAz zor olduğu için araştırma içindeyim demiştim ama nilsem hanımla inşallah bebeğimi kucağıma alAcağım 🙏🏼
tifiti Duygubebis evet evet bende görüştüm kesin ayrılıyormuş şanslısınız n güzel gittiğini bile farketmezsiniz 😁