Hanımlar merhabalar. Bugün 12 haftalık gebeyim .doktora gitim normalde özelde takibim ama devlet Hastanesi’ne gideyim dedim. Dr düşük tehlikenin var kasılma görüyorum dedi iğne duphaston verdi.yarın kendi doktora danışıp öyle kullanacağım ama canım sıkıldı. Bu durumu yaşayanlar var mı ne zaman belli oldu süreç nasıl ilerledi