Sulemrullah EEEEEEEEL hamile kesinlikle tekrar doktora gidip sorabilir randevusuz. Anlamadıysa sonucunu. En son adet tarihinden itibaren 7 hafta olmuşsa kalbini bile duyabilir.
Eboz EEEEEEEEL doktora sorun bebek var ise 2kiz gebelik gibi yuksek Yada tam tersi dis gebeliktir Bu sayilar
Defnes-Mom Emin misiniz bu değerden, eğer ki doğruysa tabi ki gebelik var ve öyle yeni fln da değil gibi
EEEEEEEEL Defnes-Mom yani arkadaşımın günü geçti bayağı snr mide bulantısı halsizlik falan da varmış. İstiyor da tabii ki e nabizdan sonucuna bakmış böyleymiş ben de bı soriyim dedim.
EEEEEEEEL Efnan-77 evt eminim sayılar böyle birleşik. Var ama dimi yani ztn belirtileride başlamıştı.
Defnes-Mom Allah korusun aksi bir durum olunca da değerler inanılmaz fazla çıkabiliyor. Hiç beklemesin bir an önce acil bir kadın doğuma gitsin