Umn2al Kızlar merhaba 1 buçuk aylık hamileyim bu sabah yoğun bir kanamayla uyandım hemen doktora gittim kese yukarıya tüpe yakın bir yere yerleşmiş kendi kendine düşmesini bekleyeceğiz dedi böyle bir şey yaşayan oldu mu nolur yardımcı olun
Efnan-77 Umn2al benimde bebeğim kesenin dibine yerleşmiş alt kısmında pazartesi çağırdı kanıma bakılcak değerim yükselmiş ve bebek gelişmişse kalcak ama eğer gelişmemiş ve deperler ilerlememişse kürtaj