Ozge1008 sarii06 sağlık ocağında da kontrol altında olursun gebeliğini bildirirsen. Ayrıca tetanoz aşısını sağlık ocağı dışında hiçbir yer yapmıyor. Bu aşıyı vurulmak içinde kayıt olman gerekiyo.
Hatunnn sarii06 mecbur gotmek zorunda degilsin bende yaptirmadim kaydimi hastanemde hallediliyor her takibim bebegide oyle devam ettircegim icin gerek duymadim
Vahidektrr Siz de aşı oluyosunuz hem saglık ocagındada kontrollerinz takip ediliyo bebeginzin aşı günü geldiğinde orda yapılıyo