Daisy0000 Zeynep966 Kesinlikle gerekli doğum yapalı 3 ay olacak her çıkışımızda kullandım. Normal örtü vs olmaz rüzgarda zorluk yaşarsınız ,yada normal örtüyü pusete sabitlemeyin gerekir
Ayseveikizler Ben aldığım müslinlerden birini örtmeyi düşünüyorum. Ayrıca örtü almayı mantıklı bulmuyorum