mombarbie_ Doktor bel agrilarima magnezyum yazdı 16+1 iz herhangi bir sorun yasayaniniz oldumu sadece ağrılarım oluncami icmeliyim?
znkara mombarbie_ ağrılarım ve kramlarım için günde 1 tablet içiyorum doktorum ağrı şiddetine göre günd 2 içebilirsin dedi çok nadir 2. Yi kullandığım düzenli kullanımda gerçekten fark ediyor
mombarbie_ znkara bende sağ bel agrisi ve sağ bacak çekilmesi var skolyozum var ona bağlıyorum birazda gebelikten dolayı ağrıtıyor sanırım doktoruma söyleyince yazdı umarım bir işe yarar uzun süre oturamıyorum cunki aksamlari kötü olmaya başlıyor
Defnes-Mom Magnezyuma başladığımdan beri gece kramplarım bitti resmen ve ağrılarım azaldı diyebilirim. Kullanmaya devam edeceğim, günde 1 tablet alıyorum