Merhaba kuşlar bugün doktor kontrolüm vardı 37 haftalığız ancak karnı 39+5 boyu 38+2 ile uyumlu baş normal haftası ile uyumlu. Böyle giderse normal doğum olmaz dedi doktor. 3,5 kilo şuanda bebek. Normal doğum çok istiyorum ama bu durumu yaşayan var mı daha önce