Ben de 18. Haftama girdim.
Kasık ve kalça ağrıları bende de çok var.
Yan yatıyorum sırt üstü yatamıyorum, uzandığım yerden doğrulurken ağrım oluyor illaki.
Ben Prof perinatolog da takipteyim, doktoruma içimde kıpırdanıyor mu dönüyor mu bilmiyorum değişik hareketler hissediyorum dedim. O da bu haftalarda henüz hareketleri hissedilmez, hissettiklerin rahimin kendi kendine yaptığı kasılma hareketleri dedi. Belki ondan dolayı da hissediyor olabilirsiniz