Gldekpnci Zor bi hamılelik geçirdim ayrıca zor bi lohusalık geçiriyorum bebeğim 45 günlük olduğunda eşimle biyerlere gitme planımız var 4-5 günlüğüne sizce zorlanırmıyım bebekle benim gibi olup giden var mı
gzdehlal-36 Gldekpnci arkadaşım doğumdan sonra kırkı çıkmadan 1 haftalık tatile gitmişti güzel geçtiğini söylemişti bebeğinize bağlı bir durum sanırım
Hizligonzales Gldekpnci zorlanacaginizi hiç sanmiyorum buyumusle gitmek daha zor bence😁 emip emip uyuyacak heryerde her kosulda uyuyabilir sizi kisitlayacagini hic sanmiyorum.
Tomvejerry Gldekpnci tam zamanı valla yiyor içiyor yatıyor işte rahat edersin. Büyüyünce emekleyince yürüyünce daha zor gerçekten ek gıda da hele ne yicek ne yicek diye kendini sıkıyorsun falan. Yanında bi sürü yemek taşıyorsun. En güzel valla gazlı değilse hiç durma