skz5344 1.5 ay önce doğum yapmış biri olarak 😂 hemde ilkk bebeğim . İlk başta iğneyi vuruyorlar güzelce uzanıyorsun ellerini falan bağlıyorlar onda biraz korkmuştum neden falan diye 😂 sonra uyuşuyorsun bana hissediyorsun dediler evet falan derken o ara baktım alt tarafım sallanıyor peşine bir ağlama sesini🥺 Çok duygusal eşsiz birşey , sonra titreme başlıyor biraz devam ediyor sonra geçiyor ilk ayağa kalkış gerçekten çok zorlu . Ama inanın hepsi unutuluyor . Sağlıcakla kavusunn😘