gamzecgr Sealemdar 12.haftadan sonra boyatabilirsin demişti doktorum arkadaşım da boyattı haftaya ben de boyatcak gibiyim valla değişiklik istiyorum
Elif__oztrk Sealemdar açık alanda boyamak kaydıyla boyanabilir ama bence gerek yok nerede boyanırsa boyansın bir şekilde o kokuyu teneffüz ediyorsunuz
Seastar88 Ben boyattım ama 4.ayda basladım🙂Doktorun izni olmadan boyatmayın ama.Bir de sakın market boyası olmasın ben o yuzden loreal inoa ile boyattım.Oyle amonyak kokusu filan yok.Farkı anlarsınız.
EbruBoluKaya 17.haftalarda kendim aldığım boyayla evde boyadım doktorum açma işlemi yapmadığım sürece sıkıntı yok demişti ben tek renge boyuyorum zaten. 29 haftalık olduk gene boyayacağım birde doğuma yakın boyarım yeter