Fatmakartal01 tam 4 bucuk yasında 😃
Ay cok heveslı sureklı soruyor ne zaman gekuyır kardes dıye
Bu arada ben tam mart ayı dedım havalar yavastan ısınıyor ıs arayısına baslamıstım hatta ıkı uc yerle gorustum sonuncu olacaktı kı bı ogrendım hamıleyım
Benım ılk hamılelık fecıydı o yuzden korkudan ıse baslayamadım ıyıkıde baslamadım ılk uc ay korkunc gectı sımdı sanırsam bı ıkı sene de evdeyım 😃