Esmagrr kızlar ben dün sabah 9 da doğurdum çok şükür. Salı akşam 7 gibi ambulansla doğum başladı diyerek kendi istediğim hastaneye götürüldüm. O gün yatış verdiler evim uzak sancıları evde çekmim diye çarşamba sabah 4 gibi suyum geldi açılmam 4 cm olmuş ve o günğn sabahı 8:25 de doğum için çatıya çıktım 35 dk da doğurdum 9:00 da kızı. Kucağımdaydı Rabbim isteyen herkese normal doğumu kesisiz dikişsiz kolay bi şekilde nasip etsin inşallah 🙏🏻