Kızlar iki üç kere yaşadığım bir durumdan bahsedeceğim.21 haftalık hamileyim.Uzandığım yerden bükülerek kalktım ve bir ucu kasığıma bir ucu karnımın üst tarafına olmak üzere bir şey battı.Ben de kumanda ve ya telefon bacağımla karnım arasında kaldı sandım bi baktım ne telefon var ne kumanda e peki bana o batan şey neydi? Bana öyle geldi diye geçiştirdim ama aynısı biraz önce kalkarken yine oldu bebeğin bacağı kolu artık neresiyse bir kemiği batıyor olabilir mi?İlk gebeliğim herhangi bir bilgim yok böyle bi durumda.Doktora söyleyeceğim ama güler mi bana diye de düşünüyorum eşim ayrı dalga geçiyor hiç olur mu diye 😂 Yaşayan var mı acaba?