36 haftalık hamileyim ve 3 gündür gözümde arpacık çıkmaya çalışıyor şiş ağrıyor kaşınıyor nasıl geçirebilirm tecrübeli olan var mı herhangibir ilaç kullanılmıyormuş sordum ılık çayla pansuman yapıyorum sadece daha hızlı nasıl iyileşir acaba bilen var mı?