nunusmom ay lutfeeeen keyfini cikartin yaa, biz esimle istanbula tasindik sakaryadan. Oyle boyle hizlica ev tuttuk ve sonra asla tasinamadik hala tasinamiyoruz da. Veeeeee evde balkon yok, 4 yildir catlamak uzereyiz :D o yuzden ben kendi bakis acimla cok begendim bu kocaaa balkonu ahhahaa