asel_asl Ceydakrtpe22 valla şimdi belki linç yicem ama limon düşük tetikleyici diyordu çevremdeki yaşlılar. İlk aylar çok alerjiğim için bigün limon suyu içtim böyle içine biraz tuz koyup. Ertesi gün yoğun kanamayla hastaneye yattım çok şükür düşük olmadı ama çok korktum. O zamana kadar inanmıyordum bu koca karı laflarına ama o gün bu gündür limonu sadece salatalarda az bişey tüketiyorum. Ben bildiğimi söyliyim siz yine nasıl istiyorsanız öyle davranın. Bol bol meyve yiyin bence limon şart değil🌸
Ygmrcylin Ben çok yedim ilk aylar bir şey olmadı ama suya sıkıp içiyordum yedim derken , aksine tansıyona da ödeme de çok iyi geldi
Aslannnnn Bende ilk zamanlar kabuğu ile yedim midem bulanıyor diye sonra grip oldum o zamanda yedim bişey olmadi. Canım pekmez iç grip için