betulbeyaz 38+0 bugün çatı muayenesi oldum ve rahim ağzın yumuşamaya başlamış dedi tıbbi açıklaması nedir beni neler bekliyor kızlar yaşayan oldu mu artık acılmayı sancıları suyu beklicez dedi 😀
betulbeyaz Karanfill keşke ne kadar yakın olduğunu da bilsek🤦🏻♀️😘 sonrasında adet ağrılarım oldu ve devam ediyor ara sıra gidip geliyor bu normal mi
betulbeyaz Karanfill kaçıncı haftanızda anlaşıldı o yumuşama çatı muayenesi sonrası karnın kasılıp gevşemesi normal mi peki
Karanfill betulbeyaz 38 de yumusamisti. 40 ta doğurdum. Hiç bilmiyorum ama çatı muayenesinden değildir bence o. Dediğim gibi doğumunuz yaklasmis bence. Eğer o adet sancilariniz duzenliyse mesela 5 6 dk da bir geliyorsa doğum başlamış oluyor. Ama dinlenince geçiyorsa yalancı sancı oluyor
betulbeyaz Karanfill adet ağrısı çatı muayene sonrası oldu bu arada 3 gün önce çok hafif olsu ama karnım hiç sertleşmemişti şimdi başladı sertleşmeye 10 saniye kadar sürüyor geçiyor bebeğim zayıf 40a kadar beklese iyi olabilir aslında ama sanki dışarda olsa da güzel kilo aldır diye düşünüyorum
Karanfill betulbeyaz tabi disarda da birden kilo alıyor hemen toparlaniyorlar. Eğer içiniz rahat etmiyorsa bı acile görünün isterseniz