Mom0888 Haticetk keşke olsaydı benmde hamileliğim öyle geçti doğdun diye ananas hurmalar mı yemedim temizlik yürüyüşler mi yapmadım squatlar en son evde zumba açıp kendime göre dans ediyordum 🤣 hala gözümde o hallerim
Haticetk irmarose hepsini yapıyorum hatta şu an bile merdiven inip çıktım yoruldum dinleniyorum biraz
Mom0888 Haticetk 39+4 de doğurdum valla 35 te açılmam sancım vardı yat dedi 37 ye kadar yattım ettim bu sefer doğmak bilmedi az daha gelmese sezeryandı kesin 4100 gr doğdu 🤣
Mom0888 Haticetk valla anlık kararla gelmeye kalktı bizimki ben ümidi kesmiştim sabah bi kalktım sıkışmıştım tuvalete gidiyorum bişey yok 7 kere gittim öyle meğerse baskı yapıyormuş doğum başlamış bi kaç saat sonra sancıları hissedince anladım 🤣🤣🤣 öğlen 1 de gittim hastaneye 6 da doğurdum 🤣
Haticetk Mom0888 şu an kasık ve afedersin popom çok ağrıyor hareket edemiyorum resmen popom ağrıyor neden acaba doğuruyor muyum yoksa😂
Sennannnamamam1 40+2 bugun hala tık yok en ufak sanci agri hic bisy yok doktor yarn icin gel suni verelim dedi korktum gitmicem
Baby_loading Bende Yarin 39 haftaya olucam artik dayamaiyorum agrilardan bebegi tasiyamiyorum belim agriyor sabaha kadar wc git gel anam agladi😂 Bir an once dogsun istiyorum ama ne gelen var ne giden🥴