Meltemgnss Kızlarrr 😇34+5 olduk biz cinsiyetimiz kız. 37. Haftamda il dışına çıkmam gerekiyor zorunlu (sınav sebebiyle) 7 saat sürüyor yol. Riskli durum.. Sizler kaç haftalıkken doğum yaptınız herşeyiniz normalken
irmarose Meltemgnss 37+3 te geldi kızım. İki gün önce doktorumdayım nstye de girmiştim sancım yoktu suyum da iyiydi ama kızım erkenci çıktı
Mylittlemermaid İlk hamileliğimde kızımı 39. Haftanın bittiği gün sabaha karşı doğurdum, normal doğumdu. Sürekli hareketli spor yapan biriydim bu arada.