Memuranne2 Esrac96 bugün kontrol üm vardı. Benim şekerim kan değerlerimde hep normal çıkmış asla şeker tüketen biri değilim meyve dahi yiyemiyorum. Gebelik te tatlıdan şekerli olan herşeyden tiksindim. Şeker yüklemesi istemiyorum senden dedi bende şaşırdım. İlk gebelikte yapılmıştı yine şeker tüketmiyordum ama Dr iyi bir Dr ona güveniyorum. Dese kesin yaptırırdım
AlpEmir Ben de bugün 75 lik olanı verdim Açlık 89 Glukoz tolerans 125 çıktı Daha göndermedim doktoruma, 3- kan tahlilim daha çakmadı onu bekliyorum Bakalım ne diyecek doktor
Kbat92 Brn_cnn 75 gram yüklemede 1. Saat sınırı 180, 2. Saat sınırı 153 gibi bir değer. 50 ve 75 arasında fark var.
AlpEmir Esrac96 içmeden önce aç 1 defa , 1 saat sonra 2- kere kan verdim ve yine 1 saat sonra 3- defa verdim kan
Brn_cnn Kbat92 ben de 75gr yükleme yaptırdım 1.saatim 171cikti ve sonucun yüksek 140i geçmesini istemiyoruz dedi doktorum🧐 @Esrac96
Esrac96 Brn_cnn anladım siz kaç kere kan verdiniz ? Ben bir açlık bir de yüklemeden 1 saat sonra verdim başka almadılar
Kbat92 Esrac96 sizin 50 lik olmus o zaman, benim 75 gramlıktı ve aç, 1. Saat, 2. Saat olarak 3 kere kan verdim
Esrac96 Kbat92 75 gramlık içtim bende hemşirelere 2 kere vermem gerektiğini söyledim ama dinleyen yok