nunusmom nurdan1091 kan tahlili istedi doktorum sonuç için 2 hafta sonra gel dedi gittim bu seferde 2 hafta sonra 2li tarama için gel dedi 😂 ilk gebeliğimde de 1 ayı bulmadan çağırmıştı yine öyle hatırlıyorum ama başlarda ayda 1 kontrol makul 👍🏻🥰