Esoo0698 Kızlar napcam ben bu adama. Acil öneri hediye aldım 6 senedir almadığım hediye kalmadı. Napıcam şimdi bilmiyorum sanayide çalışıyor kendi dükkanımız acaba akşam süpriz yapmaya yanınamı gitsem kızımla oğlumla falan
Melodimm Esoo0698 Maddi durumunuz el veriyorsa bir restoranda yemek yeme ayarlaya bilirsiniz😊Farklilik olur.Yada yemek olmasın pasta çay icme gibi.Cocuklarda rahat olsun diye çocuk bölümünde oynarlar.Oyle bir yer olsun.
sevaldqn1 Esoo0698 unutmuş gibi yapin simdiye kadar bir sey demediyseniz ve cocuklarinizla organizasyon edin birden bire ışıkları kapatın ve elinizde pastayla birlikte kutlayın misss gibi oturup yiyin😂🌸
mervemurat16 Esoo0698 erkeklere alıncak çok birşey olmuyor ben eşimin doğum gününde pasta yaptım birde sevdiği yemekleri yapmıştım hamile olduğum için hediyen içerde çıkınca alırsın demiştim 😁
Esoo0698 Elif380 Yani evet orasıda var. Ama geçen senede pastayla kapıda karşıladım. Bide geç geliyor gece onu bekleyene kadar çocuklardan halim kalmıyor 😁 başka bişey istiyorum farklı
Elif380 Esoo0698 iş yerine gidince kızmayacaksa gidin sonuçta sanayide çalışıyorsa sürekli erkekler gelip gider
Esoo0698 sevaldqn1 Yok bişey demedim şuana kadar ama geç geliyor işten o saatte bebeleri ayakta tutmam çok zor 😁 şuan unuttum sanıyo
Esoo0698 mervemurat16 Ben hediyesini 1.5 ay önce doğurdum 😁 geç geliyor eve pasta yemek vs vs zor olur bana